16.09.2021 | 06:09
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Na kvalitním servisu záleží

Každé zařízení či technologie potřebuje servis. Ať už se jedná o pravidelnou kalibraci měřících jednotek či výměnu opotřebitelných dílů, případně další opravy. Toho si jsou dobře vědomi ve společnosti AGRO-partner, s. r. o., která dodává na náš trh robotické technologie značky Lely.

Jak uvedl ředitel stájových technologií společnosti AGRO-partner Petr Gondek na konferenci v TV Zemědělec s názvem Servis bez starostí, kvalitní servis je nedílnou součástí farmy s robotickou technologií. „V oblasti dojicích či krmicích automatů se hraje o čas. Do druhého dne už může být pozdě.“

Od ledna 2021 byla podle jeho slov ve firmě AGRO-partner spuštěna nová koncepce servisu, která je ještě výkonnější a připravená na výrazný rozvoj automatických systémů v České republice a na Slovensku. Servisní technici jsou rozděleni na dva týmy v oblastech Čech a Moravy. Každá skupina má svého teamleadera. Stěžejní součástí nové koncepce je digitální ústředna neboli jedno telefonní číslo, přes které mohou zákazníci vyřešit všechny své požadavky.

Jak komentoval ředitel poprodejních služeb Miroslav Brož, servis je postaven na týmové spolupráci: „Spokojenost zákazníků závisí na každém členovi týmu,“ sdělil Brož. Podle jeho slov připravili nový model ve spolupráci se zahraničními Lely centry. Jedná se o nový koncept organizace práce, jenž je postaven na teamleaderech, kteří přijímají hovory a organizují práce servisních techniků v daném regionu. „Kromě jiného klademe větší důraz na provádění preventivních údržeb podle stanovených termínů, protože prevence je vždy levnější než léčba. Společnost Lely kopíruje trend z dalších průmyslových odvětví, kde je preventivní údržba stěžejní pro zařízení pracující v režimu 24 hodin denně / 7 dní v týdnu, my tuto praxi přenášíme do zemědělské oblasti,“ uvedl zástupce firmy.

Jak dále sdělil, tato koncepce by se neobešla bez kvalitních servisních techniků. Noví pracovníci jsou zaškolováni v teoretické i praktické oblasti po dobu   šesti měsíců, následně skládají zkoušku v Nizozemsku na půdě společnosti Lely. Poté probíhá pravidelná recertifikace či školení na vyšší stupně certifikátu.

Celý systém by nemohl fungovat bez kvalitního zázemí z pohledu náhradních dílů. „Je velmi důležité dodat zákazníkovi požadovanou součástku v co nejkratším čase. Proto jsou auta servisních techniků vybavena nejčastěji používanými díly v celkové hodnotě 10 milionů korun, dalších 15 milionů v materiálu je uloženo v centrálním skladu v Soběslavi. V případě, že daný technik nedisponuje potřebným náhradním dílem, získá ho velmi rychle od kolegy nebo ze skladu.*

 

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down