17.11.2002 | 10:11
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Zlatá podkova zná svůj jízdní řád

Organizační výbor XXXVIII. ročníku seriálu soutěží Zlaté podkovy má jasno – v roce 2003 se „pojede“ po trati s osmi zastávkami v České republice a jednou u slovenských sousedů. Po těchto devíti kvalifikacích je připraveno jako vždy finále v Humpolci.

Začíná se v Pardubicích, první kolo se tam koná ve dnech 25. až 27. dubna a je vyhrazeno pouze jezdcům v sedlech. Pokračování zajisté postupně Ruda – Lány (16. až 18. května, jedná se o čistě vozatajskou záležitost) a Dvoreček ve stejném termínu (tam půjde naopak jen o sedlové soutěže), Následují Šumperk (6. až 8. června, sedlové soutěže), Loštice (20. až 22. června, sedlové i vozatajské soutěže), Kolesa (4. až 6. července, sedlové soutěže) a ve stejném termínu ještě Moravský Krumlov (vozatajské soutěže). Potom si Zlatá podkova zajede na Slovensko, do Tatranské Lomnice (11. až 13. července, oba druhy soutěží). Poslední kvalifikaci ročníku zařídí Pecínov (18. až 20. července, jen sedlové soutěže). Humpolecké finále všech sedlových a vozatajských soutěží se odehraje mezi 22. a 24. srpnem.
Zásadní změny XXXVIII. pokračování prestižní akce českého, moravského a slovenského venkova jsou dvě: Bronzová podkova je určena dětem (ve stáří 12 až 14 let) a juniorům (14 až 18 let), nemůže v ní tedy startovat kategorie tzv. mladých jezdců. Soutěž nadějí zůstane doménou čtyřletých a pětiletých koní, startovat v ní ovšem tentokrát mohou rovněž starší koně s licencí sportovního koně, vystavenou poprvé v roce 2003.

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2025 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down
Přehled ochrany osobních údajů

Tento web používá soubory cookie, abychom vám mohli poskytnout tu nejlepší možnou uživatelskou zkušenost. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání vás, když se vrátíte na naši webovou stránku, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webu jsou pro vás nejzajímavější a nejužitečnější.