12.06.2019 | 11:06
Autor:
Kategorie:

Jak zatraktivnit produkty pro spotřebitele mléka

Společnost Noack ČR, s. r. o., ve spolupráci s mlékařským družstvem JIH uspořádala na sklonku května v obci Řípec u Soběslavi odborný seminář, který odpovídal na to, jak mléčné výrobky nejlépe uplatnit z pohledu spotřebitele. Jaké jsou spotřebitelské trendy v oblasti produkce mléka a mléčných výrobků.

Podle přednášejícího Jean-Loic Martina je spotřebitel ve všech zemích podobný. Opustil venkov, žije ve městech, kde pije mléko. Nevidí péči chovatelů o krávy, neví, že se musí dvakrát denně a sedm dní v týdnů dojit, dokonce většinou ani neví, že kráva musí nejprve porodit tele a teprve pak dává mléko. Dnešní většinový spotřebitel vidí pouze obal mléčných výrobků, ze kterého čte.

„Spotřebitele ovlivňují média – ať už tradiční nebo dnes oblíbené sociální sítě a další. Příkladem může být silná propagace margarínů v nedávné minulosti. A to, než se ve studii přišlo na to, že pojídači tradičního mléčného tuku (másla) se dožili vyššího věku…  Spotřebitel potřebuje: Být ujištěn. Být schopen identifikovat se. Mít možnost volby. Prožívá skandály, pochybnosti, obavy a starosti,“ sdělil přítomným Jean-Loic Martin: „Abychom udrželi náš business, potřebujeme, aby nám spotřebitel věřil – je třeba ukázat transparentnost. Poctivost a úsilí budou odměněny. Pokud splníte spotřebitelova přání, lze žádat i férovou cenu za mléko,“ sdělil českým producentům v kongresovém sále hotelu Sloup v Řípci přednášející.*

Více přinese Náš chov 7/2019

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down